fredag, september 17, 2010

Night type

Vet att bloggen legat nere ett par dagar nu. Behövde fundera på hur jag ville göra med den. Gör aldrig reklam för den då jag egentligen bara skriver för min egen skull men vet att somliga jag känner och många jag inte känner läser den. En inblick i mitt privata kan jag faktiskt bjuda på känner jag så nu är den öppen igen. Håll till godo.
So, what's up? Dagarna flyger förbi känns det som. Övade jättemycket idag och började skriva på en ny låt som jag tror kan bli fet. Ska kirra studiotid med Maria nu så jag får den klar inom inte allt för lång tid. Kommer perioder då idéerna byggs på hög och jag inte hinner ta itu med dom. Skönt att faktiskt få ut en del också.
Övrigt då. Fikade med Anna idag och pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Ups and downs, highs and lows. Definitiv high at the moment. Vad får vi ut av att spela spel egentligen? Mer än att det är grymt att ligga på topp och känna segerruset? Ja det beror på vad man spelar om. Jag har inte klurat ut det ännu vad gäller denna pryl.
Jaha, om man skulle ta och sova nu så man orkar morgondagen och kvällen på Solli. Kom förbi och ta ett glas, eller sju. Out!


Här snackar vi adrenalin:

Inga kommentarer: