lördag, september 04, 2010

Update

Loud beats saved my life.


Ingenting har direkt blivit som det var tänkt dessa dagar. Var aldrig på Solli i onsdags för er som skrivit och sagt att ni letat efter mig. Vad gäller torsdagen så var det jättekul på Christos Masters förutom att det var så förbannat kallt. Hade Nick Söderblom, Håkan, Bacardi Fredrik och Robert Wells i vår grupp. Blev mycket mat under dagen, champagne, öl och thaimassage. Fick skjuts hem av Robert också, höll ju faktiskt på att dö av köld. Blev hem och vända i princip. Drog hem till Anna och korkade upp bubbel innan vi drog till festen på Amba. Blandat med folk och bra fram till tolv när det kändes som att alla helt plötsligt drog. Det gjorde även vi och stack hem till Viktor. Igår när vi vaknade mådde Anna redan dåligt, men slutade med att Maggan kom och hämta oss i en taxi för Anna skulle till SÖS. Pratat med henne idag och de vet fortfarande inte vad det var som gjorde så ont. Läskigt med kroppen, man har ju egentligen ingen aning om vad som pågår inom en. Jag drog iallafall förbi Nype igår och hälsade på alla en sväng innan jag drog ner till jobbet. Stannade inte så länge då jag mådde skit, som förutspått så vaknade jag idag och är jätteförkyld och har ögoninflammation samt förbannat ont i min tå. Anna ligger kvar på SÖS så får se om jag träffar henne senare idag. Nu har jag suttit med kaffe och musik hela morgonen. Hade planerat in träning idag men det går ju inte så får bli fruktsallad och filmmys in bed.

Inga kommentarer: