tisdag, oktober 26, 2010

Helgen +

Haft några riktigt bra dagar nu. Fredagen var det jobb och lördag slutade med att jag åkte ut till Södertälje och mötte upp Michael på QPH där vi hängde ett tag innan vi drog och käkade middag vid klubben. Sen skulle han spela och jag stannade ett tag men drog efter det in till stan och mötte upp Anna och Elin. Gick till Sollan en sväng men drog hem i hyfsad tid. Upp tidigt igår då jag skulle till Uppsala. Träffade Rebecca en stund vilket var jättekul, dock var det ju riktigt pissigt väder. Hade en underbar dag trots det och återvände till tidig barndom i några timmar för att sen åka hem till sthlm och reality.
Idag drog jag och Maria iväg till Sofo då jag ville kolla studioutrustning. Allting kostar men blir en investering i december. Har dock lite grejer kvar att checka innan jag vet helt hundra vad jag vill ha. Har även en del personer att prata om lite saker med. Blev iallafall en fika på Dejan och sen in till stan, snabbis på Mocco med Anna och skola. Blev ingen ordentlig träning idag men en kvällspromenad. Går på hårt imorgon. Avslutar med att säga det att som ni ser på bilden ovan har vi finbesök på Sollan på fredag, SO looking forward to this! Kommer bli grymt. Återkommer med mer info inom kort. Godnatt!

Inga kommentarer: