söndag, oktober 03, 2010

Mode


Hade en av dom bästa kvällarna på mycket länge igår. Hasse kom hem till mig på kvällen så drack vi vin och rabarberdrinkar innan vi drog ner till Münchenbryggeriet. Packat med folk men vi kom in på 20 sek och hade sen jättebra platser. Träffade Anders som verkade riktigt nöjd, Andreas, Kristoffer, Bojan, Mattias och några till men hängde ändå mest med Lucky. Musiken dog under fem minuter, antiklimax som fan "hoppas folk blir avskedade just nu" men störde inte stämningen och dessutom drog han över en stund. Jag, Hasse, Lucky och hans polare drog in till Sollan efter det och där minns jag inte så jättemycket. Tappade dock mitt armband vilket jag är riktigt lack över men shit happens. Blev käk på Pascha D efteråt och sen hem. Mår som jag förtjänar idag. Förkylningen verkar dock ha dött av lite, kan vara whiskeyn och jägern som gjort sitt, haha. Nej shit vad mycket det blev igår. Hoppas Hasse hade lika kul som jag för det avslutade en bra vecka. Nu blir det en promenad, middag och film.

Inga kommentarer: