måndag, oktober 11, 2010

Time for time


Kom hem för en stund sen. Jag och Johan köpte hem mat igår och kollade film. Sov kvar där och drog direkt till skolan idag. På vägen hem köpte jag massa knästrumor och stickat då jag nu känner att vintern närmar sig. I'm loaded and ready. Ska ta en kaffe nu och sen träna, efter det blir det middag och sen bio med Johan. Lugn måndag.
Hade sjukt svårt att sova igår, låg och tänkte på en hel del saker. Grejer sen helgen hänger över mig en aning och jag känner mig irriterad över nåt som enligt mig blivit fel. Jag är en väldigt envis människa, har jag siktet på någonting vill jag se till att det blir så. Make a wish and make it happen, make time for the time to come. En ny nöt att knäcka, frågan är om jag kommer över detta förrän jag fått som jag vill, sen är ju frågan vad jag faktiskt vill. That's the problem, i don't really know.

Inga kommentarer: