söndag, oktober 17, 2010

18 oktober

Det har varit helg. Jobb och fest i fredags och mys med vänner i lördags. Det har hänt en del grejer as well så det har inte varit smärtfritt. Skriver ingenting om det nu men vi får helt enkelt se vad som händer. Igår var det söndag och jag, Anna och Elin lunchade på Ka's innan vi gick och köpte fika och drog upp till Monteliusvägen. Stockholm är väldigt vackert, ingen kan säga något annat. Blev middag efter det och sen film och några avsnitt av Spartacus: Blood and Sand. Bra serie om du vill se vältränade män springa runt i bar överkropp, svettiga och smutsiga. Känns lite som en direkt rip på Gladiator filmen dock.
Idag är det måndag, har fortfarande inte fått i mig nån lunch så är inte miss sunshine direkt. Jag har faktiskt kommit på en utbildning jag vill gå, jag skulle hoppa av Ackis nu för att få börja och komma igång. Ja, det har fortfarande med musik att göra men är en helt annan inriktning och innehåller allt det jag vill hålla på med. We will see.
Ska övas mycket i veckan, jag behöver dessutom sortera ut hela min garderob och rensa ut massa prylar som ska in i flyttkartonger och shit, vill tömma ut helt känns det som. Sen behöver jag sortera en massa dokument, noter och papper, och det är det tråkigaste jag vet. Mer i veckan har jag ett viktigt möte, en viktig middag, förhoppningsvis ett till möte som kan leda till nya roliga projekt och lite andra träffar på det. Måste träna också, sitta och styra låtar, bleka tänderna och sen är jag väldigt sugen på att åka ut och skjuta lite också. Så är det med det, nu ska jag käka och sen fortsätta med Brahms.

Inga kommentarer: