tisdag, oktober 05, 2010

Tuesday

Tänkte på detta med att marknadsföra sig själv. Det är ju betydligt svårare när man inte har en klar linje att följa. Om man sysslar med ett flertal olika saker, where to begine? Jag bestämde mig för ett tag sen att verkligen ta tag i egen produktion och det står jag fast vid. Visst, kanske gör några fler inspelningar likt Yours Sincerely, men det är inte riktigt vad jag vill syssla med. Det är bara att kämpa på, många långa timmars jobb ligger framför mig but it's what I wanna' do.
Idag är det tisdag. Skola och så vidare. Ska snart in till stan igen och ta en fika med Anna på Mocco och sen kila in på Åhléns och köpa en Lipsy tänkte jag. Köpte en ny jacka igår so i'm set for fall. Längtar nästan lite efter frost, tänk knästrumpor, stickade vantar och varm choklad. Nej, kommer sega ihop nu om jag inte drar nu. Ska ut till Rytmus ikväll så Maria har en spelning och sen ska det tränas. Fick in ett så jävla bra pass igår, sjukt skönt. Hörs!

Inga kommentarer: