lördag, november 20, 2010

Pissed off

Idag är det lördag. Precis käkat thaimiddag och ska strax hoppa in i duschen. Tänkte dra ut ikväll. Going out solo. Hade en riktigt dålig dag igår med några stunders undantag. Träffade Gabous, Jane och chefen Pontus(?) som hakade på mig till Sollan. Blev Cosmos, Amaretto Sours, Vodka Burns, många järn och dans. Lyckades stuka foten också, fråga mig inte hur, i don't know. Vi höll oss på Hawaii, i don't dance upstairs. Spanade in en riktig pudding som jag sen tappade bort innan jag hann få ett namn på, det sög hårt. Hade annars många bra konversationer igår om både det ena och det andra men main point låg ändå på alkohol på grund av somliga omständigheter. Likaså idag. Egentligen har jag ingen lust att prata med någon eller umgås med någon alls idag, men antar att det är viktigare än på länge att tänka på mitt varumärke som Adam själv sa igår. Träffar ni mig ute idag så vet ni att allt inte står rätt till, oavsett hur glad eller super jag verkar må. Skenet bedrar, likaså dimman jag tänker omsluta mig i. Over and out - if you see me, shout!

Inga kommentarer: