måndag, november 15, 2010

Sleepless

Jag kan inte sova.. Det suger verkligen. Jag orkar inte ligga vaken längre och har ingen film eller serie som jag vill titta på. Jag vill sova och jag vill ha en ny dag. Det har förövrigt varit en händelserik helg. Var jättemysigt hos Elin igår, sen åkte vi in till Söder, Malmen, Jameson (?!) och sen in till Soap och Solli. Otippat folk ute, otippade reaktioner och relationer.
Sov ut allt för länge idag. Obviously.. därav mitt uppesittande. Åkte in till stan idag och mötte upp Rebecca för lite shopping och fika. Droppade henne vid tåget och drog till Kungsholmen på ärenden efter det. Sen middag, promenad och varm choklad med Anna. Det var det. Ska svepa mitt te, sluta vara kluven, slänga i mig en sömntablett och decka. Jag orkar inte tänka mer.

Det var farsdag idag. I miss you. I nead your advice and your humor. I need your strength and your love. I need guidance. Du är saknad, nu, alltid, evigt. I love you.

Inga kommentarer: