fredag, december 03, 2010

Right here, right now



Jaha. Nu är det officiellt helg igen då. Tiden flyger förbi nu och jag känner mig lite vilsen. Brukar alltid veta precis vart jag är på väg, nästan iallafall och nu är jag inte helt säker. Blir verkligen en dag i taget nu. Det jag vet är att jag är glad att det är juletider snart, jag är glad att det är snö, börjar det slaska nu så blir jag rabiat, att jag har jätteroliga planer med Anna nästa vecka och att jag äntligen börjar ta tag i nya projekt. Vad gäller kommande dagars planer så tror jag att jag kommer hålla mig hemma på söder. Min tand är inte helt cool ännu och jag håller fortfarande en rätt låg profil nu. Blir nog till att bjuda hem folk och käka mat, kolla film och ta det lugnt eller liknande. We'll se.. kommer säkert sluta med att ni hittar mig ute ändå.. Nu ska jag ut med hunden. Ciao.

Inga kommentarer: