söndag, januari 28, 2007

Back on Track

Efter några veckor borta från Stureplans inneklubbar var jag tillbaka igår.
Jag och Moa Hartwig kände för utgång och möttes runt tolvsnåret då vi ganska direkt drog oss mot Stures. Efter en liten brottningsmatch i den alltid lika kaosartade kön (folk har ingen respekt) kom vi upp till V. Efter goda drinkar kom även Ahlbom och bjöd på champagne. Alltid lika trevligt. Välkända ansikten lyste upp vintermörkret vilket var tur för God Damn, vad kallt det var igår!
Efter V drog vi oss ner till Kökets vip där vi träffade på Vladimir. Träffade även Röja & Company samt Bernard L. Där hann jag även bjuda på två extremt fula bilder haha!
Efter en stund drog jag och Moa vidare till White och sprang in och hälsade på några vänner.
Hann dock bara vara där i ca en halvtimme vilket var synd för folk var på G.
Efter WhiteRoom bar det av till Storgatan och hem till Jimmy på efterfest. Träffade även Rasmus och Izze där vilket var jättetrevligt. Drog även förbi Rickes en stund. Honom har jag inte träffat sedan Sandhamn i somras. Ett kärt återseende, minst sagt.
Sedan blev det taxi till "Stureplans mat" som jag lyckades få ur mig till chauffören.
Träffade Andrija på plats som är en gammal partykompis till mig. Även en av mina favorit Dj's som gör extremt bra psy. Ännu ett kärt återseende.
Moa och jag tog sedan farväl och vinglade åt varsitt håll. Kom hem vid åtta. Slut.

I fredags kom Sofie till mig och jag kände på mig att något kul skulle hända.
Mr Gorgeous ringde och bjöd oss hem till honom. Dock blev vi försenade och möttes ute istället.
Det blev en runda på Söder, vilket är ganska ovant för mig. Men med rätt sällskap blev det faktist jättetrevligt. Kvällen blev inte alltför lång vilket ju var tur. Annars hade jag nog haft svårt att orka med igår haha.
Helgen har iallafall varit jättebra.
Lördagen bjöd på glitter & som sagt många välkända ansikten.
Spänningen i porten ökar, även spänningen mellan mig & Mr Sexy, igen.
Och vad är det med Badboys snuskiga sms?

Blev precis överaskad när det plingade på dörren och så står han som jag delade taxi med igår med en hundring i handen. Eftersom hans kort inte fungerade betalade jag och så var det med det tänkte jag. Men vissa människor kanske är lite sådär gulligt ärliga och vill göra rätt för sig. Eller också vill han vara en gentleman haha. Hur som helst var det kul. Killar kan förvåna.

På väg till Jimmy med
taxichaufförens
glittertejp.




Inga kommentarer: