onsdag, januari 31, 2007

Fit for fight

Denna vecka är det mycket som händer.
Igår fyllde både Andreas Jonsson och Sebastian af Robson år och det hölls en överaskningsfest på Undici åt Andreas fixat av Källströmarna.
Ikväll har Sthlmfinest.com förhandsvisning på Smoking Aces med efterfest på Plaza som även har preimär för sina onsdagar.
Ikväll kommer det även bli stordrag på Cafét med DJ battle.
Jerry Ropero gästar på Sturecompaniet vilket är guld och på Laroy blir det drag.


Imorn fyller Stureplan 2 år
vilket kommer firas med pompa och ståt på Sturecompagniet.
Ska bli jättekul. Mr Sexy kommer vara på plats, Mr läder också skulle jag tro och övriga gräddan of course. Damn. Vad ska jag ha på mig?

På fredag ska jag träffa Daniela och kanske även hennes date, iih spännande!
Hans magrutor sitter på plats iallafall vilket ju inte är fel. På tal om det ska jag köpa mitt gymkort imorn. Superskönt. Få ut lite aggritioner på bänkpressen haha. Fit for fight.

Måste även hinna med att träffa Samir i veckan och prata låtar mm.
Han ska ju kanske ut ikväll och det är
aldrig
fel att träffa Samir ute i vimlet haha.
Mr Sunshine, verkligen.

Debbie kommer hem idag. At last!
Har bara gått några dagar men saknat henne sjukt mycket.
Får verkligen ha lite Q time nu framöver.
Btw så träffade jag Mr Gorgeous och Mr Eyebrow igår.

Whats up med den skumma hälsningen?
Hjälp mig klura. Hihi

Dags för solarieöarna!
Puss & snusk

Inga kommentarer: