tisdag, februari 20, 2007

Kyla

Allting har gått som smort idag. Var förbi Södra för första gången på länge. Träffade efterlängtade personer och planerade Malmöresan med killarna lite mer. Måste boka hotell och flyg snarast. Mötet med Ann Sofi gick bra idag och saker börjar klarna. I nuläget har jag en bättre reportoar och måste nu bara få allting klart i tid. Stressigt men hanterbart.
Imorgon måste det övas några timmar och sen ska jag shoppa med Maria. Make Up Store's Kamel foundation ska köpas och även nya jeans och en NY keps. Har en assnygg väska på g så ska förbi och kolla den imorn. Ska även försöka hinna till solariet.
Det är jobbigt att va ute och gå på stan i detta väder. Även om det är underbart fint osv, så är det svinkallt, halt och det tar längre tid. Man fryser fingrarna av sig om man tar en cigg och köra bil känns inte heller bra. Det är läge att våren kommer och speciellt sommaren. Längtar något fruktansvärt. Någon mer än jag som planerar långt i förväg?

Pratade en stund med Debbie igår. Hon ska visst kanske inte till Prag ändå. Måste få allting grundligt förklarat, situationen är ju lite knäpp. Kanske går saker i de snabba tempot men vågar man verkligen riskera någonting bra för någonting så pass nytt? Många frågor och få svar. Tiden visar väl det mesta.
Jag är nyfiken så ge mig ännu en utmaning.

Inga kommentarer: