måndag, februari 19, 2007

Shopping

Idag började Marias birthday shopping från mig. Började med Red Devil, så fick hon sin efterlängtade Canada Goose väst i militärgrönt. Efter det letade vi länge efter den perfekta väskan men den ville inte infinna sig någonstans så vi får fortsätta de äventyret på onsdag. Kollade på jeans och partykläder men det känns som en konstig period i klädväg just nu då vårens lines börjat hängas ut och samtidigt är det snöstorm utanför. Så någon större hit blev det inte. Vi träffade sedan upp Daniela Verzola och gick till min hemliga butik för inköp av underbara mjukisbyxor, lovely. Maria drog sedan hem och jag och Danni gick till Kungshallen och åt middag. Efter en jättetrevligt stund och ett otroligt roligt samtal med Alex drog vi oss hemåt åt varsitt håll.
På onsdag fortsätter Marias födelsedags shopping.
Tidigare under dagen gjordes bankärenden och jag träffade även Troc en stund vilket var jättetrevligt! Han är visst förlovad nu och verkar jättekär, supergulligt.
Imorgon väntar ett jobbigt möte och mina nerver är inte okej. Hoppas dock det går bra och att allting ordnar sig innan jag åker till Malmö. Är inte alls lång tid kvar och det känns inte ett dugg bra. Dock hoppas jag att det lättar lite nu när efterlängtat besök från USA anländer Stockholm på måndag om en vecka. Ska bli underbart, minst sagt.
Förövrigt är jag osäker på vad som händer mellan mig och Mr Gorgeous just nu, speciellt efter denna helgen. Mr Sexy har jag inte sett på ett tag vilket är skönt och Mr Jr är ett frågetecken. That's that - over and out.

Inga kommentarer: