onsdag, mars 21, 2007

Off

Tog en powerwalk med Rebecca igår kväll, otroligt skönt. Muntligt utbyte kring en massa ämnen, bland annat om var vi ska fira min födelsedag. Allt pekar på att det kan bli hyllan på Cafét, inte helt fel känner jag. Jag är bara rädd att vi blir för många. Räknas bli upp till 30 personer och fler kommer ju vara där som man känner som garanterat vill vara delaktiga. Men det ordnar sig. Kommer bli grymt kul och festligt att storfira en så pass oviktig ålder egentligen. Men en födelsedag är en födelsedag. Annars kanske det blir på Berns. Fast känns lite off.
Har precis ätit min havregrynsgröt. Ska snart iväg till solariet och sen hämta ett paket på posten. Ovisst innehåll, alltid lika spännande. Sedan till banken. Ska träffa upp Nadia senare idag också. Hennes sista sökning var igår om jag minns rätt, så det ska firas. Blir nog en sväng till Grabbarnas. Onsdag idag ju så många bekanta kommer va ute ikväll. Cheers mates.




En tjusig fanatiker.
Faller tillbaka i vad framstår som en säker miljö.
En ovisshet lika förödande som njutbar.
Raring du vet lika väl som jag vad som pågår.
Still, you never played it safe.
Misstankar flöt likt den bolmande cigarettröken.
Omständigeterna pro chillsoristic.
En begraven verklighetsvärdering.
Bitch, move it.

Inga kommentarer: