fredag, maj 18, 2007

Bah

Fredagskvällen närmar sig och jag har för många möjligheter. Känner dock inte igen mig själv för tillfället, trots att gårdagen var riktigt bra. Måste sätta mig och boka tider snarast till både de ena och det andra, hatar när saker och ting hänger över en. Planering, nyckeln till framgång. Det är så sant så. Har dåligt samvete över att jag fortfarande inte tittat till Katta och Martina på deras nya klubb, men vet att dom klarar det galant och det är alltid lika kul att se sina vänner lyckas. Planerat att gå dit ikväll men vet ej om det blir av då jag är småsjuk. Känner mig iallafall lättad över att sommaren börjar ta form och saker börjar ordna upp sig.
Till en speciell vän vill jag säga: ge mig lite mer tid. I'll come around and tell you everything. Jag finns fortfarande här för dig och jag vet att även du gör det, men jag kan inte sträcka mig just nu. Nu ska det duschas så får vi se hur det går. Uppdaterar imorgon, ha en trevlig kväll mina vänner.

Inga kommentarer: