onsdag, maj 16, 2007

Front

Onsdag på gång och kommande ledighet. Har studentskiva imorn på Hard Rock Café vilket känns sådär. Kommer inte infinna mig på middagen av personliga själ utan kommer till eftersläppet. Ska bli extremt spännande att se hur stämningen kommer vara. Det kommer vara tema trädgård, undrar vlket nutcase som kom på den idén, så jag kommer nävara som "porrig trädgårdsmästare" vilket innebär en kort liten hängselklänning, trädgårdshanskar samt vidare accesoarer som jag inte bestämt ännu. Ombyte ska dock med eftersom det med all säkerhet kommer dras vidare in till Stureplan.

Imorn måste jag hinna sola och fixa, träffa Nadia, göra ärenden och träna. Debbie kommer även komma förbi då vi ska disskutera namn på framtida planer. Vi kommer sätta igång på riktigt i slutet av maj och jag känner mig riktigt glad då jag vet att detta kan bli en stor succé. Det jag pratar om förblir hemligt tills de stora bitarna inom projektet faller på plats. Det kommer dock beröra en hel del personer, wiie.

Såg ikväll på kanal ett en debatt om våldtäkten. Eftersom jag redan läst domen var det inget direkt nytt fakta som dök upp. Det argumenterades hej vilt från de olika parterna och måste ändå säga att det kom vettiga kommentarer från båda sidorna. Jag vet dock redan vart jag står i detta och kan bara säga att hur som helst så är svenska rättsystemet helt fucked up. Det skulle behöva göras extrema förändringar. Over and out.

Inga kommentarer: