fredag, maj 25, 2007

Sucker

Som om det inte längre vore på riktigt. En evig stor fantasi med everlasting changes och en evig låga. Jag undrar hur långt man är villig att gå för att få det man vill ha. Det känns inte äkta längre, passé, ge mig något nytt att bita i. Jag ser på dig och märker skillnaden i beteendet. Jag ser rakt igenom dig idag. Lyfter på ögonbrynet, du ser ingenting, ditt leende är lika blint som du. Kan inte undgå att känna irritation mot den kvällen då det blev fel. Hade saker och ting sett annorlunda ut idag om jag inte stannat kvar utan åkt till dig? Tveksamt, men ändå inte helt övertygande. Det jag tidigare höll ett stadigt grepp om har släppt en aning och jag kan inte urskilja känslan som spridit sig. Det finns en som tror sig för mycket. Du vet inte riktigt vad du gett dig in på darling, jag tänker inte göra det lätt för dig. Känns dock som om vi allihopa återhämtar oss stegvis. Sommaren är snart här och resor samt äverntyr är planerade. Längtar ihjäl mig och känner spänningen att få lämna vardagen, falska individer och Stureplan. Dock är det oundvikligt att komma ifrån vissa personer då många ser mina resmål som en självklarhet precis som jag gör. Hatkärlek, jag frossar i den. Denna helg kommer blir otroligt busig med ett fullspäckat schema. Mycket kommer att hända och jag uppdaterar senare hur det gått, här ska strykas punkter.

Btw, såg världspremiären av Pirates 3 i tisdags natt. It's to die for, så nu är det läge att gå och se den!
Off to dreamland, sov gott mina vänner.

Inga kommentarer: