tisdag, oktober 02, 2007

Everlong

Inte varit inne på min blog på evigheter. Fast besluten om att jag omöjligtvis kommer kunna fylla utrymmet av all tid som gått genom ett endaste inlägg med info om vad som pågått de senaste månaderna, får jag istället fylla på allt eftersom med små inflikningar.
Idag är det tisdag och jag är ledig. Vaknade ganska sent och har frenetiskt kollat runt på olika lägenheter hela morgonen. För alla som inte vet så ska jag då flytta till eget så snart så möjligt. Har hittat en del små guldklimpar men det måste ju kännas som jag, och jag är kanske lite väl kräsen. Är dock lite jobbigt att hela flyttproceduren pågår just nu då jag började högskolan för ca 2 månader sedan och har fortfarande mkt att stå i vad gällande att komma in i de rutiner och utmaningar som skolan bjuder på. Visst är även mina fördomar mot dessa människor ett hinder, men jag känner ju även att jag inte är i större behov av att finna nya vänner, jag har så det räcker och blir över och kärleken är ett faktum. Men kontakter är kontakter och givetvis en oundviklig självklarhet inom musikbranschen. Jag stormtrivs iallafall just nu. Och det finns ju faktiskt EN hunk, haha. Folk har ju naturligtvis fördomar mot mig med, jag ser ju inte direkt ut som en typisk "ackisperson" vilket gör det hela så mycket roligare. I'm loving it.
Ska iallafall iväg och luncha med Nadia nu på Merci där Maria jobbar för tillfället, jättemysigt. Efter det blir det lite shopping så får vi se om jag ska träffa Patrik & Oskar sen. Får se hur mycket jag orkar, är supertrött då jag satt uppe alldeles för länge på msn med Nicholas från London, min nya favvis. Världens trevligaste kille är han, ska antagligen åka till London i slutet av november tillsammans med en tjejkompis då tidningen Nuts och Engelska FHM ska ha ett stort party, Nicho vill då att jag och min kompis [har inte berättat det för den tjejen jag tror passar perfekt för det ännu] samt några andra tjejer ska representera Sverige :) Kan nog bli jättekul. Blir nog föresten ganska mycket London i höst. Blev kontaktad av en modell/värdinne agentur som vill att jag kommer dit och fotas och signar in mig, sen har vi den största anledningen vilket är att Debbie, en av mina bästa vänner flyttat till London för att plugga. Det kostar ju knappt någonting att flyga dit så lär nog som sagt bli mycket London. Debbie och jag kommer vidare i höst att utveckla våran affärsidé Camadego, vilket jag kommer informera mer om vid senare tillfällen då det blir lite mer aktuellt.
Har hur mycket som helst att berätta om, måste dock skynda mig iväg nu. Update later.

Dagens favvis uttryck: I'm drunk and you're still ugly.
Puss & Kram

Inga kommentarer: