måndag, maj 07, 2007

Maddog

"Har ni upplevt känslan av att ni vaknar och huvudet dunkar, strupen är avdomnad, könet bränner och ögonen är röda som Sovjets flagga? För vissa är det ett ögonblick man inte ofta upplever. För mig är det vardag. Jag sover när andra är vakna, jag jobbar för att försörja mitt alkoholberoende, jag förväntar mig att bli behandlad väl men jag skulle aldrig anstränga mig för att göra detsamma för dig, mitt liv är en ond cykel av vidriga situationer som toppas med vänner som inte bryr sig om mig. Låter de som jag är olycklig? Kanske. Men jag är ändå den i slutändan som fått uppleva flest skratt, damer samt oförglömliga minnen."

Jag var bara tvungen. Texten ovan, av en omtalad Stureplansprofil vars namn jag inte nämner. För er som förstår vad jag menar, läs och bedöm själva. Det blir inte tydligare än såhär.
Over and Out

Inga kommentarer: