torsdag, oktober 18, 2007

Onsdag

Lång dag med mängder av rep, bland annat med Marika. Sköt upp träffen med Staffan en vecka vilket känns jätteskönt. Träffade Sofie idag för första gången på länge. Hon har ju varit på turné och såg rätt pigg och utvilad ut ändå, credd. Lunchade på Del Re, som vanligt.
Verkar som att Johan kommer upp till Stockholm snart, lovely. Har inte träffat honom sen jag var i Halmstad i somras. Johan fyllde förövrigt 21 år idag. Grattis till dig darling, hoppas din middag var mysig ikväll, kunde ju tyvärr inte åka ner och fira dig, får som sagt ta det när du kommer hit. Födelsedagsbarn nr två är Keda som fyllde 33 idag. Stort grattis till dig med gubben! I lördags fyllde Oscar år och imorgon (nu är det ju iofs redan torsdag) fyller Ilan år. Oktoberkillar är rätt heta faktist. Håller ni inte med?

Idag har jag även kikat lite på biljetter till London, åker snart. Debbie, när du läser detta har jag nog redan bokat datum. Jag har även hunnit städa en del, dök upp en massa fina smycken jag glömt bort att jag äger, älskar när sånt händer. Hittade även min gamla laptop, trevligt.
Pratade mer med Nicholas ikväll angående jobb och sånt. Allting går enligt planerat och jag är riktigt förtjust. Tänker försöka binda samman resorna till en enda stor avgång men kan ju bli svårt då vissa datum är superspikade. Får se hur det blir.
Trots vissa svårigheter med dygsrytmen har jag en date med John Blund.
Miniupdate: Ental utplacerade. Ju fler desto bättre.