söndag, november 11, 2007

Fab

Var tveksam om jag skulle till Solli i torsdags då jag hade haft en aning feber through out the day, men slutade med en taxi in, jag ville ju inte missa Dahlbäck och West. Kom som sagt vid öppning och satt och myste med Katta och Kati i solstolarna i två timmar innan folket började droppa in. Trots nervositet om att folk inte skulle dyka upp då The Village hade premiär blev det faktist en hel del folk och mer drag än någonsin då John och David började spela. Stefan och Kimberley kom dit en stund vilket var supertrevligt. Många andra gulliga bekanta likaså. Jag är iallafall grymt imponerad av dessa två killar. Dom är riktigt duktiga och jag kommer förväntansfullt följa dom. En underbar kväll med fabolous music.



David & John

D
agen efter var full av semenarier och ärenden. Blev en välbehövt lugn kväll med film tillsammans med Maria och Jovana istället för Gustavs fest. Lördagen innehöll tennis och denna gång var David faktist där. Efter en och en halv timmas ögongodis drog jag och Maria och shoppade. Flera timmar senare hann jag hem för att byta om. Mötte sedan upp Daniela och åkte till Fridays där vi träffade Christoffer och hans vänner. Sarah och Hannah kom dit efter en stund och även Ina och Cathrine tittade förbi. Efter Fridays skulle Danni hem så jag drog till Patrik dit även Maria och Miranda kom efter ett tag . Kvällen slutade trots allt med drama då nyfikenhet drar sig till happenings.
Idag har jag styrt upp en del grejer och känner mig nöjd över helgen. Har börjat få god kontakt med en person som förhoppningsvis kommer ha stor betydelse inom snar framtid.
Känner mig smått stressad över veckan som kommer nu, får uppdatera imorgon om allt som händer. Over and out.

1 kommentar:

Jelena sa...

Låter som några väldigt fina och effektiviserade dagar för dig gumman, lovely! :)