måndag, november 26, 2007

Inbördes beundran

Drinkbjudningen i torsdags kändes långt över förväntan. Trots att alla inte dök upp så blev det ändå bra med drag. Alex Lewerentz var där, likaså Steve Angello som var superbakis från sin fest dagen innan. DonTomaso sprang runt och åt upp drinkbiljetter och den nya fotografen såg superförvirrad ut mellan varven och många är vi nog som undrar varför två utlänningar stod och mutade Josef (fotografen) med 500 lappar. Nåväl, en gräslig bild blev resulterad i vitt. Samir, Johan och Mats var på plats, Jelena och hennes kompis Ulika kom förbi vilket var superkul, gulligare tjejer får man leta efter. Rebecca & Anna var där som vanligt och skakade rumpa tillsammans med sitt gäng inkluderande mr Lewenhaupt, Johanna var där en sväng och även Sofia som var ovanligt snygg. Fler namn finns att nämnas men då det skulle ta en alltför lång stund säger jag nu bara; stort tack till alla som kom och tack för en suverän torsdag, fler blir det :)
Fick en hel del credd från två underbara personer som gjorde att jag gick på moln sen när jag och Rebecca drog vidare på efterfest hos en killkompis. Efterfesten resulterade i mängder av sprit, en bastu och nakendans. En viss stackare brände sig regält på bastuagrigatet och fick åka till akuten efter att hans pappa kört hem oss till Södermalm.
Morgonen spenderades på Dejan med megalunch och tre trötta tjejer. På eftermiddagen kom våra gäster från Norrköping. Då jag varit bakis hela dagen blev det en lugn kväll med släktmiddag och sen en långpromenad med Maria.
Lördagen spenderades med släktingarna och sen med Rebecca och Anna på Dejan, as usual. Efter middagen mötte jag upp Patrik och Oskar för att sen gå till Pappa Grappa och dricka cider tillsammans med Rebecca och Axel. Träffade sen upp Maria och Miranda och av en slump sedan Nadia och Niklas. Tidig hemgång: superskönt.
Söndagen gick förövrigt åt diverse uppgifter & slutade med Sagan om Ringen kl 21 på kanal 3.
Är hemma just nu och är småstressad. Har jätteont i en tand och är dessutom livrädd för tandläkare. Tror helt enkelt att jag får låta det gå över och är det inte borta när jag är tillbaka från London får jag ta mig till tandakuten. Ska strax åka och möta Maria. Efter det ska jag lämna in tre par skor, hämta upp mitt pass, sola, köpa nagelspray & jeans, lämna in vinterjackan på kemtvätt och sen träffa Anna och Rebecca på Dejan.
Har precis filat bort en del av den kommande perioden. Varför är vi inte på samma våglängd? Take care.

1 kommentar:

Jelena sa...

Tack själv darling, detsamma! Yes, det klar vi ses igen :) Puss på dig med!