torsdag, november 22, 2007

Förfix

Min dag började med en tenta i harmoni. Kändes hyfsat bra och får reda på om jag fick godkänt nästa vecka. Efter det gick jag och inhandlade en innejacka och stövlarna jag kollat på för att sen möta upp Rebecca och fika på Dejan. Resten av dagen har jag fixat med allting för ikväll och nu har jag bara sminko och håret kvar. Tror det kommer bli grymt på Solli ikväll, hoppas bara att folk dyker upp trots att de flesta var ute igår då White Room firade 2 år och det desutom festades hårt på Ambassadeur. Är skitsur på en viss person som jag för tillfället tycker är ett as. Jag kommer säkert nämna mer om detta imorgon, men är grymt besviken. Ska bli skitkul att träffa alla vännerna ikväll och jag är verkligen supertaggad. Nu ska det fixas vidare. Vi ses på Solidaritet mina vänner!

Inga kommentarer: