lördag, november 17, 2007

Såld

Efter mycket om och men är jag övertygad om att jag äntligen vet vad jag vill ha. Är lite smått frustrerad över det befintliga hindret men ser det inte som något vidare problem egentligen, det har ju visat sig att genvägar inte alltid är det bästa, så allt som krävs är lite tålamod. Som nytt projekt är det stående i första kapitlet och jag försöker fortfarande klura ut vad det första bästa steget skulle kunna tänkas vara. Strategi mina vänner, strategi. Somliga omständigheter försvårade det som kunde ha varit en bra infallsvinkel idag, får därmed vänta några dagar. Bara jag kan hålla fingrarna i styr, haha. Det är jaktsäsong.

Jag var ju på bio igår med tjejerna och såg Saw IV, jag förstod också nästan hela filmen. Slutet var dock otippat och konstigt. Enligt tidningar skulle allting klarna i fyran, jag håller definitivt inte med. Efter filmen blev det en fika & hemgång tidigt då Maria hade tennisturnering idag. Första matchen spelades mot Calle och andra mot Knut, mer blev det inte då alla var fruktansvärt duktiga. Jag är dock superstolt. Dagens bästa gem var när sista poängen avgjordes med Marias lobb som var ett rent turslag, som var äckligt snyggt. Credd till Felix som var mycket bättre än väntat och har de hårdaste servarna jag sätt på länge. Jag anser dock fortfarande att han har attitydsproblem och avger dessa i sina slag. Tycker det är synd att inte David var med och spelade men han lyckas alltid fösvinna iväg utomlands när man som mest vill se honom.

Nu ska det duschas och fixas för kvällen.

Over and out.

Inga kommentarer: