onsdag, januari 09, 2008

3

Ett möjligt evighetsbekymmer. Jag undrar om dom någonsin kommer förstå. Timme efter timme ser jag på hur de alltför naiva konversationerna tar form. Please learn your lesson.
Dag ett, dag två igår och imorgon.

I smygfart har nu sommaren börjat planeras. Midsommar, Båstad, Gotland, Montenegro och Tyskland. Våren blir också därför rätt körig. Kommer ha sjukt mycket att göra i skolan just nu när jag har extra kurser att läsa. Eventjobbet får komma i andra hand och sen har jag även mina andra planer involverande Mickes företag. Vet dock ännu inte om han är fullt pålitlig. Jag känner inte att några papper kan säga mig det. En annan idé som jag länge spunnit på har nu fått nya möjligheter. Efter att länge ha funderat på vad jag ska göra med det material jag jobbat på i studion, vet jag nu, finally, vad det blir. Långt kvar, men.. jag vet vart jag ska.

Mr Sexy sökte sympati då han återkommit till Sthlm efter en resa som inte varit som väntat. Förvånas gång på gång att det aldrig tar slut. Både han och jag vet ju om omständigheterna.. Det måste ha varit bra. Score. Angående Mr Mums har jag planer på g nu när en ny säsong sätter igång. Ny info visar även att han återigen gått in på min planhalva. Inte mer än rätt att jag gör honom ett besök. En iögonfallande likhet slog mig mellan honom och min high fiveande lekkamrat.

Vi ses alla på Solidaritet imorgon.

Inga kommentarer: