lördag, januari 05, 2008

Sky Gray

Uppbrott. Miss. Uthängd utan kodord och oskärpa. Aggresiva svar på tal och mentala utvik. Sanningen är oftast inte det vackraste. Body repare och osynliga plåster. Ett ärligare år. Naket, mer naket. 08, smack me.

På nytt, igen.
Det går inte att skratta bort det. Inte denna gång. Jag kräks vid tanken att det sakta men säkert börjar luta sig åt den där uppenbarelsen jag aldrig vill få. Det är ju dags, va fan. I'm stuck.
Färdig. Fine. Helvete.

Sista månaden 07 var fantastisk och vidrig. London var som rehab fast med mörka inslag. I almost lost her to the thing she always hated. Things change too fast, too hard. Obehag över hur fel det kan gå. Nåväl, back on track. So far. Intensiva dagar väl tillbaka i stan och allt för mycket har pågått. Ni som varit med mig har sett allt, ni har kännt vad jag kännt. Jag tror vi alla vill gömma oss ett tag.

Lackar.
Bara det inte spårar ur nu. För många bollar i luften är aldrig bra.
Tur att jag är smidig.

Try walking in my world.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Excellent post! We will be linking to this particularly
great content on our site. Keep up the good writing.



my web blog - http://www.mbga.com/member/9047

Anonym sa...

Hey would you mind stating which blog platform you're working with? I'm planning
to start my own blog soon but I'm having a hard time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm
looking for something completely unique. P.
S My apologies for being off-topic but I had to ask!

My web-site - www.chaneloutlet-salecheap.com

Anonym sa...

I blog often and I really thank you for your information.

This article has really peaked my interest. I am going to bookmark your blog and keep checking for new details about once per week.
I subscribed to your Feed as well.

my website ... www.coachhandbagsoutletshop2013.com