söndag, januari 20, 2008

Sniffles

Vaknade för en timme sen.. trött, bakis och förkyld.
Middagen i Uppsala var supermysig. Fantastisk mat och konversationer långt bättre än sist, möjligen på grund av de mängder champagne och vin som vi alla hällde i oss. Kanske för att undvika att det ofta kan bli lite stelt då man som släktingar har en "påtvingad vänskap" och somliga obligations. Men jag trivs superbra med min gudfars familjs och pratade en hel del med Niklas om hans ekomoiska studier och statistikkunskaper. Tycker synd om Thomas som sen fick köra till Sthlm med mig och mamma som överförfriskade förde liv i bilen.
Blev sen avsläppt vid Svampen för att möta upp Katta. På grund av min Uppsalavistelse hann vi aldrig till Maximilian vilket var trist. Så vi drog direkt till Solli. Var bra drag och som alltid blev det många "Olles saft". Ponyboy med sitt crew kom förbi och vevade, nice.
Drog vidare till V, som sög.. sen Hell´s. Träffade på en del vänner där men blev mest glad över att träffa Mr Sexy som faktiskt håller på att spåra ur. Tyvärr kan jag inte ge mer info kring detta då det skulle bli alldeles för uppenbart vem denna man är. Drog vidare till Village sen och var väl inte där allt för länge. Packat med folk såklart och bra drag, men som sagt, taxi hem vid 4.
Nu ska jag äverdosera min nässpray. Over and out.
"En avsugning kommer inte på frågan, jag kan ju inte andas"


Supercrunk
at Village.

1 kommentar:

emlis.bloggspot.com sa...

mystery ;P
jag vill veta vem de är .. (A)