måndag, februari 18, 2008

Avreagerar

Marias födelsedag igår var jättemysig. Efter ett långsam uppvaktning a la Martin's drog jag och Maria och tränade. Nu är det ju inte långt kvar till sommaren egentligen så dags att lägga på ett kol vad gällande beach o8 minsann. Finns det någon skönare känsla än att ha ansträngt sig fysiskt maximalt och sen sitta med en ansiktsmask i en varm bastu? Drog sen förbi Dejan och drack smoothies medans Nenne var dryg och jag lackade. Den killen har mer pms än alla mina tjejkompisar tillsammans. Träffade Roby av en slump på gatan sen så sällskapade en bit på vägen. Han är faktiskt sjukt trevlig privat, Rrr. Kvällen bjöd på yummie familjemiddag och sen filmkväll. Nog är jag blödig, satt och grät i en timme under King Kong.
Tror Maria blev mest glad över sin nya skieoutfit. som hon lär få användning av om en månad när vi äntligen drar upp i backarna. Även för de smycken hon fick av mig, sen går ju cash alltid hem.

Sitter i skolan nu, boring. Scenteknik om 10 min, kan bli kul, åtminstone givande. Jag har heller ej varit på mitt bästa humör idag, vaknade nog lite på fel sida och dessutom är jag väldigt irriterad på en viss person. Jag känner mig mer och mer äcklad av ditt beteende och jag kan inte ens sätta fingret på vad det är du gör som stör mig så hårt. Det hela faller samman på att du är totalt respektlös och jag funderar på hur jag ska agera här näst. Ännu ett irritationsobjekt är en viss fröken som nu lickar ass då hon helt plötsligt insett att smör är det bästa sättet att återfå tillit. Wrong missy. Jag gottar mig i att vi kommer ses snart igen, jag finner det roande att se ditt spel. Usch, nu låter jag som en arg människa och det är jag ju verkligen inte :) Så, nu en rökpaus och sen lektion. Uppdaterar sen raringar! Puss puss puss

Inga kommentarer: