tisdag, februari 19, 2008

Fuckers

Drog hem till Katta igår kväll för veckans filmkväll. Mysigt as usual :) tack gumman. Idag tog vi en promenad i solen och drog sen in till stan och solade och efter det har jag gjort en massa ärenden. Kom hem för ett tag sen och får höra från mamma att våran bil blivit stulen. Åh, jag hatar när man blir bestulen på saker, för visst har de flesta nån gång blivit av med en plånbok, mobil eller dylikt. Sjukt trist, men orka sno våran bil? Usch, nu är jag arg. Ska iallafall äta middag nu och sen repa lite. Ska träffa Stefan imorgon och är faktist nervös, därav mitt panikrep ikväll. Ska nog ringa Johan snart, nybevisat att han finns där när jag behöver honom, tack gubben! Hoppas ni haft en trevlig dag iallafall. Smack.

1 kommentar:

Jelena sa...

Nämen vilka fuckers! Några snodde mitt USB-minne med arbeten & cykellampa för några dagar sedan, visserligen absolut inget som kan mäta sig med en bil men de hade sina värden för mig. Jag beklagar, hoppas polisen finner tjuvarna!

<3 / Jelena