fredag, februari 15, 2008

Circle

Tack för gårdagen mina kära vänner. Efter en mysig laxmiddag med familjen samt bubbel och röda rosor drog jag och mötte Katta för att åka till Solli. Det var en superlyckad kväll och jag är jätteglad över alla ni som kom på bjudningen. Var sjukt trött efter Solli men vi drog en sväng till Hell's iallafall. Slutade vid Kristoffers och Uffes bord, där Oscar och Marcus Schenkenberg stog och vispade. Då bilderna från igår ser för hemska ut kommer jag inte lägga upp dom :) Var ni där så vet ni, say no more.
Nu är det iallafall fredag och helg. Har varit bakis hela morgonen och hade tack och lov inget uppspel idag. Bara haft en morgon för mig själv nu med ansiktsmask, manikyr och massor med ny musik. Är på tiden att jag lägger in nytt på ipoden. Ska nog träffa Anna och Rebecca på Dejan sen iallafall. Senare ikväll får vi se om jag orkar dra ut eller om jag sparar mig till morgondagen. Beror nog en del på planerna kring Maria's födelsedag. Måste anpassa mig efter hennes vänner and so on. Har smått panik över att jag fortfarande inte köpt nån present ännu. Får ta en runda imorgon. Nu ska jag iallafall dra på en film och mysa ner mig i soffan med varm choklad. Tud'
___________________________________________________

As we all knew there would always be three of us at all time.
Follow me, you said, step by step reaching the future at head.
All that you ever wanted was to catch the truth that we never wanted to see,
as one lives the life in the magazines you always read.
Take two and you're lost at thoughts of what never was,
Did you ever feal the real passion of flying free?
You speak in a voice you forget about in your dreams.
I couldn't blame you since your big love is rejection.
Trigger the will of seaking the bridge between.
A life long game of major reactions,
three is finding the pleasure of always keeping it clean.

Inga kommentarer: