torsdag, februari 14, 2008

Valentine

Började dagen med en tre timmar lång powerwalk runt hela Djurgården med Maria för att sen dra hem och luncha tillsammans. Resterande del av dagen har spenderats i garderoben och tvättstugan. Något oglamoröst kanske, men tror nu äntligen att jag vet vad kvällens outfit blir. Naglarna är nu rosalackade och kvar är duschen och allt efterfix. Är galet taggad och garanterar er en härlig kväll. För er som inte ska til Solli hoppas jag att ni får det mysigt med era pojkvänner, flickvänner eller familjer. Hoppas även att ni fått rosor, kärleksbrev eller gulliga sms ;)
Mina kärleksförklaringar går idag till Mamma & Maria. Tack, för att ni finns och alltid ställer upp för mig. Jag kunde inte ha fått en bättre mamma eller syster. You mean the world to me och jag kommer alltid att älska er. Maria, you're my sister and my best friend. Du är så sjukt underbar och bäst på alla sätt och vis. Du fyller även år på söndag vilket jag lovar att vi ska fira ordentligt!
Till mina underbara vänner: Ni vet vilka ni är, ni som står mig närmast. Jag skulle inte vara den jag är utan er och ni är galet underbara människor in och ut. Jag känner mig lyckligt lottad som har en som stark grund att falla på när nånting går snett, ni är grymma och i love you!

Nu ska det fixas och trixas. Ikväll kör vi gärnet och firar hur underbar kärleken är. Glad alla hjärtans dag på er! Puss puss

1 kommentar:

Mycket Moa sa...

Världens finaste Carroloppa!