fredag, februari 29, 2008

Cost

70 pix visar gårdagens bravader. Bästa kvällen på extremt länge! Anlände Solli väldigt tidigt vilket alltid är mysigt så man kan mingla med personalen. Snabbt var det dock mycket folk och när väl Dahlbäck och Arno Cost började spela var det röj till tusen. Väldigt många gäster som aldrig är där annars var på plats och jag kände att jag hade för många vänner på plats då alla hängde i sina olika gäng och jag fick tampas med att inte glömma bort någon. Kul att hela ackisgänget kom och verkade ha det himla roligt, likaså Mr Italiano and crew som hittat dit av en slump. Ska besöka honom på Dejan idag och höra hur det ligger till med bakfyllan. Rebecca och Anna var där och firade att deras stora projekt skrivits klart, congradz sweeties. Richardo verkade lite vilsen trots att han påstod sig ha mängder med vänner på plats. Ändå kändes det mest som att gick mig och Katta i hälarna. Letterhag var hjärtlig som vanligt och visst är det alltid lika kul att träffa på honom på Solli. Calle var på besök och verkade glad i hågen och nöjd med det mest, tack för det gulliga sms:et du skickade igår natt. Thor, som jag inte träffat på extremt länge hade bord och verkade inponerad över Solidaritets torsdagar. Visst är vi alla extremt stolta över Katta och hur grymt det går för henne och torsdagarna. Özgur och Axwell stog och vispade liksom alla andra och jag kan inte säga mer än att kvällen var suverän. Dessutom var alla aspackade, success. Avgång från Sollan och Mr Sandhamn fick en kyss. Vi anlände Hell's helt nerregnade vilket resulterade i en bild a la uteliggare, fy fan. Käk och taxi hem, berusade som få, superlycklig.

Idag har jag mått mindre bra. Umgåtts med Maria hela förmiddagen efter att Katta tagit sig hem. Träffade Jocke alldeles nyss och ska nu straxt träffa Anna och Rebecca. Frågan nu är om man orkar ta sig ut ikväll. Finest har sin bloggfest och Hell's sin ettårsfest. min och Katta's sunshineboy vill även dra en snabbis till Ambassadeur och Maximilian ska ha sin lilla tillställning. Ilandsproblem men ändå så jobbigt. Jag är så sjukt hes och min röst är väl sådär lagom sexigt raspig. Rrr, haha. Uppdaterar sen iallafall. Puss på er.



Crunk at Solli.

2 kommentarer:

Yasmine Forsberg sa...

gud jag måste bara säga att jag beundrar verkligen dig haha, jag älskar att läsa din blogg, intressant och fin design. Hur gör du ientligen? Bloggen ser grym ut! Har du pro eller är det bara så att du är otroligt duktig?

puuss

Carolina Martin sa...

Ah, vad roligt :) Tack så mycket!
Jag har inte pro utan har bara lärt mig hur man gör en, enligt mig, snyggare layout.

Kram