tisdag, mars 04, 2008

Season

Hey you. Efter en grym helg har jag nu äntligen börjat återhämta mig. Det krävdes verkligen några dagar då jag i lördags hade tappat rösten helt och fick använda mig av mobiler och lappar för att kommunicera, vilket sög. Fredagen som jag tänkt chilla på blev till en vild utgång iallafall. Start på Ambass, sen Solli och sen Hell's. Me, Katta, Kärki och John. En bra kvartett vill jag påstå då jag nu i efterhand hört att vi kört så pass hårt att alla varit övertygade om att vi varit extremt påtända. Kanske blev det för mycket med porrdansen på Hell's där jag även lyckades skalla Fredrik, stackare. Det var iallafall en av de roligaste kvällarna på sjukt länge. Lördagen var lugnare. Efter fyra timmars sömn tog jag mig till Lilla salen och hade uppspel vilket gick avsevärt mkt bättre än väntat. Efter rep och höga ambitioner drog jag och Sofie hem till mig på en familjemiddag. Kikade sen på melodifestivalen och gick efter det och bowlade. Gustaf och Basse anslöt sig till oss och efter att Miss P och Maria dragit sig hem gick vi och spelade biljard. Söndagen var rålugn och igår också. Fikade med tjejerna på Dejan as usual och gjorde liksom alltid reklam för Solli's torsdagar då jag är fast besluten om att få dit mina dejanboys. Nu jävlar ska flyern klistras upp på deras pelare. Komsi komsi. Var efter fikan igår på måndagens kvällskonsert i våran nuvarande festivalvecka. Alla var sjukt duktiga och jag var väldigt imponerad av Emmy som skrivit ett stycke för att hedra hennes killkompis som gick bort i höstas. Riktigt bra. Efter konserten drog vi ett gäng och spelade biljard, åt och drack. Mycket sånt de senaste dagarna.. men det är faktiskt kul.
Nu är det några dagar till nästa dunderhelg och tills dess ska jag bara ta hand om mig själv och gå i skolan. Måste hinna sola, fixa naglarna och shoppa innan torsdag och idag ska det tränas. För på torsdag är det en viktig kväll. Sébastian Léger kommer och spelar på Solli och ni som var där förra torsdagen vet hur mycket folk det kommer bli även denna. Det kommer blir sjukligt bra och missar ni denna kväll så ska ni ha en riktigt bra anledning :) Hör av er till mig ang. gästlista eller gå in på Facebook där eventet ligger uppe. Helgen närmar sig och då även jaktsäsongen. Jaktsäsong = vaktsäsong. Don't we all just wanna Rrrr?! Gymmet nu mina vänner. Ta ta'


Inga kommentarer: