måndag, februari 04, 2008

Crap

Helgen är förbi. Fredagskvällen spenderades hemma hos Jocke med Maria och film i hans nya lägenhet, lördagsförmiddagen på tennisbanan och på kvällen sen, utgång med Katta. Våran vanliga runda: Solli, V, Hell's och Village. Mycket folk och hyfsat bra överallt faktist. Solli var däremot grymt som vanligt och jag var förvånad över hur pass mycket folk det var trots deras rökförbud som införskaffades den första februari. Visst är det trist men till sommaren blir det som vanligt igen. Som alltid ute händer ju någon typ av incident eller ett stelt bemötande då en otippad part visar sig i vimlet. Förvånandsvärt snabbt har du förändrat ditt beteende och jag undrar vad du har som baktanke. Ett evigt bekymmer att kunna veta hur pass mycket man kan lita på varandra. Tacka vet jag mina riktiga vänner, you mean the world to me.

Otippat:

Axelsmällarna som Gustav langade mig & Katta inne på Max i lördags. Fuckin' pain!
New York resan som nu planeras för fullt.
Miss P som kommer till Sverige om drygt tre veckor. Fab.
Debbies hemliga resa back to Sweden igår och hennes överaskande ankomst till Dejan. Helt galet glad över denna inpuls som hon fick. Känns lovely att ha dig här en vecka gumman! Puss på dig.
Att Mr Sexy fortfarande inte tröttnat på sina oskyldiga små inviter.

All for now. Upptäckte förövrigt en tjej som skriver en blogg där hon infliker med kopierade texter från min blogg. Nu får ni fan lägga av. Antingen snackar ni skit eller så påstår ni att ni är jag, kopierar texter och snor bilder. Är det verkligen så jävla intressant?

Inga kommentarer: