tisdag, februari 05, 2008

Omdöme

Efter att ha repat igår drog jag ut till Ekerö, hem till Katta. Alltid lika mysigt att ligga och kolla film och sova över. Idag vaknade vi hyfsat tidigt, drog och fixade naglarna på Flemminggatan där dom har en sjukt bra salong där dom gör nagelförlängning med siden i, vilket är mycket bättre för naglarna än akryl och gelé. Efter det åkte vi och åt Thaimat för att sen dra och sola. Drog till Ackis efter det och kom trots det relativt tidigt hem. That's my day so far.

Dagens överaskning är att Mr Purple skaffat flickvän, vilket nog är en chock för väldigt många. Då han är väldigt hemlighetsfull kunde jag inte för mitt liv tro att han av den anledningen varit lite frånvarande den senaste veckan. Känns väldigt märkligt och även om man önskar honom allt gott i livet är jag sjukt paff och förvirrad. En annan surprise var att jag nu vet vem som skrev Stureplan Ocensorerat. Allting är visst inte alltid som det verkar. Nåväl, the cat's out of the bag.

Ta ta'

1 kommentar:

Sandra sa...

Helvete! Måste oxå fixa naglarna :O
Dom ser inte glada ut :(


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=990334