måndag, februari 25, 2008

Helgen

Det har varit en hård helg. Uppdaterade senaste i fredags morse och var efter det ute på fredagkvällen och i lördags kväll. Fredagen blev mäktig. Startade på 54 på Södermalm för att hälsa på Victor. Det visade sig sen att Mr Italiano från Dejan varit där men inte hälsat. Jag såg inte röken av honom. Det krävs ju inte speciellt mycket för att bli packad när man går ut med en sådan bakfylla. Vi åkte därför tidigt till Solli efter det och hängde med Raul, Ponyboy och Moose samt girls. Efter det en snabbis till Larran för att hälsa på Novel, sen Hell's och Village. Minns inte riktigt hur vi tog hos hem men det gick ju vägen. Körde lugnare i lördags och startade på Solli där hela Ackisgänget tittade förbi och verkade trivas. Träffade på Niklas och Philip när vi var på väg till Solli vilket var ett återseende då jag inte kopplat till att de var gamla bekanta. Bra drag men stack fort då dåliga nyheter gjorde kvällen grå. Stack upp till V några minuter och vispade lite med Oscar och hans vänner för att sen dra ner till Hell's och efter det åka hem. Tror vi träffade på Mr Berntsson 5 gånger kring svampen då vi sicksackade kring ställen. Han såg lite vilsen ut.
Tog förövrigt en fika med Anna och Rebecca i lördags vilket det var ett tag sen sisst, så det var mysigt. De verkar ha fullt upp med juridiken och jag är stolt över deras kämparanda. Ska förhoppningsvis träffa Moa nu i veckan. Saknat dig som ett djur min vän. Får se hur planerna blir nu när Miss P ankommer på Onsdag eftermiddag. Arno Cost spelar ju på Solidaritet på torsdag vilket jag verkligen inte tänker missa. Ingen borde missa det. Sen får jag se hur det blir med mitt och Kattas gig på fredag. Måste hinna träna i veckan samt träffa Stefan och fixa lite med jobb. Ska nu straxt dra upp till stugan med Maria en stund. Får se om vi drar dit lite folk någon dag i veckan. Återkommer senare, ta ta'.
Dagens låt: Gianluca Motta Feat.Molly - Not Alone (Deadmau5 Remix)

Inga kommentarer: