onsdag, februari 27, 2008

Non morire curiosa

Miss P anländer om en timme. Jag är jättesjuk och vet inte hur jag ska klara de kommande dagarna. Som jag skrivit tidigare spelar John Dahlbäck och Arno Cost imorgon på Solidaritet och jag hoppas verkligen att alla kommer! Sen på fredag får vi se hur det blir med mitt och Kattas gig. Känner att vi antagligen flyttar på det då vi både varit sjuka och inte hunnit förbereda oss så mycket. Dessutom har Hell's en stor fest på fredag som jag inte känner att jag vill missa sen är det även bloggfest på Cafét. Får ta dagarna som de kommer. Ska träffa Stefan idag kl 16, lite småstressad.. Har iallafall lagt över all ny musik på ipoden så nu är det bara till o maxa vart jag än ska, smack. Ha en underbar dag mina vänner. Puss på er.

Miniupdate: Step one, reaction free. Never the less: non morire curiosa.

Inga kommentarer: