måndag, februari 11, 2008

Merbi

Inte skrivit på några dagar nu. Haft fullt upp. Sturemiddagen, Solli och Hell's i torsdags med nya ansikten och vänner med för mycket alkohol i kroppen. Gamla bekanta med nyheter och predikan om kärlek och storartade förändringar. Intriger as usual, kantat med sarkasm. Ändå, en lyckad kväll, mycket glädje och reunionkänsla. Fredagen lunchades det på Dejan för att sen ha Gossip Girl kväll med tjejerna. Har fastnat för serien och efter att nu ha sett de avsnitten som getts ut i USA är jag såld. Likheterna är många, jag undrar om du tycker att det är lika kul? I lördags spelades det tennis och sen solades det. Mötte sen upp Rebecca och Debbie för en hejdå fika då Debbie skulle åka tillbaka till London på söndagmorgonen. Saknar dig sjukt mycket redan, men vi ses snart gumman, hope you enjoy the music. Love. På kvällen mötte jag sen upp Katta för att dra till Stures. Stefan (Phatzoo) spelade nere och var sjukt duktig som vanligt. Kul att hänga med Kim som var stolta flickvännen för kvällen. Drog en snabbis upp till V, ner igen och sen till Solli. Deak spelade, vilket både Katta och jag älskar när han gör för vi connectar så fint när vi kör. Letterhag var där med sina damer och glada gänget som var på Stures var även dom på Solli, exklusive mannen som somnat vid vårat bord. Drog sen en sväng till Hell´s men kom hem relativt tidigt tack vare vår chaufför Mr Rrrr. Trött söndagmorgon där sen resten av dagen spenderades med familjen uppe vid kolonin med grillning (trots vädret) och sen middag med gäster och film. Idag har jag lunchat med mamma, powerwalkat med Merlin, gjort manikyr och ska nu baka bullar, det visade sig nämligen att jag var ledig idag, lovely. Jag ska sen ut till Katta för att fixa upp eventet inför torsdag. Vi ska nämligen ha en Alla hjärtans dag's drinkbjudning. Kommer med mer info om det senare ikväll. Hoppas ni får en mysig dag.

Så såg det ut i lördags på Solli.

Psst:
Gustav, du måste sluta slå mig när vi är ute, har nu ännu ett blåmärke thanks to you. För övrigt är du och Marie sjukt söta tillsammans och Marie, du är supergullig.
Isabel Adrians outfit i lördags var to die for. Tack för drinkarna!

Sean, kompis och Kristoffer: jag såg inte att det var ni, utan trodde att det var jobbiga killar som vill störa när man äter, sorry :)
Till en viss Miss: Get a grip, va fan! You're gonna' say touché.

1 kommentar:

Sandra sa...

Ensam på Valentines Day :/


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=990594