onsdag, februari 13, 2008

Ready steady

Dagen före alla hjärtans dag. Imorgon borde ni alla komma till Solidaritet på min och Katta's Happy Valentine's drink! Den börjar 22.30 och för er som inte vet så ligger Solidaritet på Lästmakargatan 3. OSA med namn innan imorgon klockan 12.00. Det kommer bli en grymt bra kväll och nu är bara den stora frågan vad man ska ha på sig. Vi har nämligen en dresscode: något rött eller rosa. Kommer iallafall lägga upp bilder från kvällen här sen så får ni se hur det blev. Kommer dyka upp en del otippade gäster, folk jag inte träffat på väldigt länge. Så jag är väldigt förväntansfull :)
Idag måste jag hinna sola, träffa Katta, träffa Rebecca, fixa naglarna, plugga och öva. Har antagligen uppspel på fredag vilket känns smått obehagligt då jag med all säkerhet kommer vara väldigt bakis. Nåväl, det löser sig. Maria är idag hemma för ovanlighetens skull så nu ska vi morgonfika! Ta ta'

Katta och jag ligger och sover efter en lång utgång i lördags natt när jag halvvaknar av att jag precis smiskat till henne på rumpan. Smiskade jag dig precis? frågar jag yrvaket. Ja, svarar Katta förvånat. Nämen gud, förlåt! säger jag, vänder mig om och somnar på direkten medan Katta ligger kvar, helt klarvaken och garvar. Vad hände liksom?

Inga kommentarer: