torsdag, mars 06, 2008

Godmorgon

Ah, min morgonhesa stämma försvinner inte. Never the less, solen skiner och det kommer bli en bra dag idag. Manikyr och hemmamys nu en stund och sen ska jag in till stan och möta Katta och sola. Efter det en sväng till skolan, lämna in mitt arr och lite papper, sen har jag inte så mycket planerat för än kvällen. Lär nog träna eller träffa Rebecca om jag har tur :) måste ju få reda på vad det var för äventyr hon var på igår, busiga bruttan. Borde även få in några timmars övning. Måste fixa bildutskrifterna idag dessutom, äntligen åker dom upp.
21.30 ska jag iallafall på Ackiskonserten och åker direkt sen till Solli. Får se om jag lyckas plocka upp Maximilian på vägen eller om han tänker envisas med att ligga hemma. Det kommer verkligen bli guld ikväll. See ya there!

Tror nog de flesta vid det här laget hört talas om Sphere The Experience. En enda stor DJ fest i Globen den 26 April. Självklart ska jag dit, det borde alla andra också! Biljettpriserna ligger på 570 reg och 950 vip. De finns att köpa på ticnet. Här är hemsidan:
www.spheretheexperience.com . Check it out.

2 kommentarer:

Mister Minister sa...

Tjena tjejen
vad heter låten som spelas först när man komemr till din blogg?

Carolina Martin sa...

Den heter Blueberry :)