fredag, mars 07, 2008

Snuskpelle

Sjuk kväll. Hela Solli var nyinrett för kvällen med glitter och glamour. Xider's nya taste: Spring gjorde succé. Grym musik och mängder med dj's överallt.. kan det bli bättre? Otippat folk hade hittat dit och det vispades rejält när Sébastien börjat spela. Behöver jag skriva att alla blev aspackade? Crunk and happy sprang vi över en snabbis till Sture's och som väntat var det ingenting i jämförelse med Solli.

Kvällens konvos:
Mr Flashlight: (med norrländsk dialekt) Katarina, har du smort in sälfettet på benen?
Katta: Näeee, det är olja.
Mr Flashlight: Är det sån där "ta mig i röven-olja"? Oj, förlåt.. är jag lite framfusig nu?

Katta: Näeee, det är vanlig olja. Babyolja faktiskt.

Han: Can I take you from behind?

Katta: Eeeeh, nooo... we're at the club..
Han: Well, there's toilets..
Katta: I.. kind of have a boyfriend..
Han: Well that's OK. I kind of have a wife too...

Vad heter han med mössaaan?! *tungan hänger utanför, slickar lite sensuellt på underläppen*

Efter Solli drog vi som väntat till Hell's. Studsade runt ett tag med en av de killarna som jag har ett speciellt öga för och utanför stog den andre.. Vi drog iallafall till Max sen och efter det drog vi hem till mig med bagage. Och nu till dagens fråga: Var är Katta's kläder?!

Inga kommentarer: