fredag, mars 21, 2008

Gårdagen

Det var väldigt mycket folk på Solli. Charles var helt underbart duktig och gjorde inga missar trots att det var hans första spelning ever. Fab. Dejan grabbarna hade bord och det var kul att de äntligen kom förbi. Många, många vänner och roliga bekanta fanns på plats. Några små incidenter gjorde tyvärr att mitt humör åkte berg o dal bana. Men överlag så var det jättekul. Drog i varje fall vidare till Hells sen som var ganska bra. Mr Tan var tyvärr inte där, däremot var Mr Mix det. Det var nog faktiskt kvällens höjdpunkt. Mr Sexy var något upptagen vilket kändes skönt, mindre press på mig. Drog rätt tidigt och käkade. Efter ännu några intriger drog jag och Rebecca hem till mig. Vaknade rätt trasiga idag så drog till Dejan och lunchade. Efter det har jag spenderat dagen med Maria och familjen. Ikväll bli det lugnt. That's that.



Torsdag, den 20 mars 2008.

Inga kommentarer: