lördag, mars 22, 2008

Påsk

En lugn dag med fix inför morgondagens påskbuffé. Thomas släktingar kommer och jag känner mig inte allt för entusiastisk. Det är dock skönt att ha mer tid att spendera med Maria och samla energi till kommande tentor och uppspel. Sparring är fortfarande i Sälen och jag saknar henne massor. Saknar även Debbie jättemycket som lever livet i London. Snart kommer du dock hem några dagar gumman! Looking forward to it, bigtime. Kvällen är oplanerad, antingen en spontan utgång eller filmkväll med Rebecca och Anna eller möjligtvis ännu en hemmakväll med familjen. Har varit lite märkligt mellan mig och Mr Badboy sen han kom hem från jobbresan, blir därför antagligen ingen gemensam kväll idag. Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre. Känner ändå mest för att ta det lugnt då det nästa vecka kommer bli extremt mycket festande pga födelsedagar och jubileum. Time to go. Glad påsk mina vänner :)

2 kommentarer:

Jelena sa...

Glad Påsk! :) Alltid lika trevligt med News från dig. Hur blev det med vårt "ses snarast igen"? Massa pussar

Carolina Martin sa...

Detsamma gumman! Jadu, vad hände med det? Måste ju ses :) Massa pussar