måndag, mars 17, 2008

Helgen

Helgen har varit suverän på alla sätt och vis. Torsdagen var grym med mycket kul folk. En av höjdpunkterna var ändå att våra favvispojkar hade bord och körde hårt. Is krig bland oss alla i de mysiga sofforna. Versa och Niklas körde dock nyktert vilket även syntes på fredagen när jag träffade dom på Stures och de såg tokfräscha ut medans jag kände att jag vill dö utseendemässigt. Var ute på fredagen tillsammans med Rebecca. Började med drinkar på Ego för att sen dra till Stures, V, Solli och Hell's. Vincent var en riktig pärla och körde hem mig sen efter att ha envisats med att bjuda på mat på Sleven. Tennis på lördagen och melodifestivalsmys med familjen. Mötte sen upp Katta för att dra till Ambass för o hälsa på Jojje, drog sen till Larran och hälsade på Novel, sen Sture o V, Solli och Hell's. Gick till Max efter det och träffade Richard av en slump. Hur stora är oddsen? Har inte pratat med honom sen dess då både jag och Sparring var något mer berusade än honom och jag är näst intill säker på att jag sa något opassande. Träffade förövrigt Mr Tan både i fredags och i lördags och visst blir jag knäsvag. Jag ska styra upp det där, det känns bara inte som om rätt tillfälle har getts ännu. Time will tell. Angående Mr's har jag inte träffat Sandhamn på ett tag vilket känns skönt. Jag saknar honom inte alls, självklart undrar jag ju lite hur han har det men det vore ju konstigt annars. Nej, siktet är inställt på en enda, getting closer.
Veckans planer är rätt lösa. Måste repa in tre stycken och fixa med papper och jobb. Sparring åker till Åre på torsdag vilket känns trist då Solli ej blir sig likt. Annars så ska det tränas, shoppas & övas. Ska Dj'a med Samir på Onsdag och fixa nya skivor tills dess. Till helgen blire utgångar som vanligt. Alltid är det något som ska firas, om inte annat bara att livet rullar på i god takt & bjuder på härliga möjligheter. Ikväll ska jag ut till Katta och ha girls night med film och mys. Nu ska det duschad. Ta ta'
Ps. Mina tankar idag går till Rebecca och Anna som har sin juridik tenta. Lycka till tjejer! Ds.

Inga kommentarer: