onsdag, mars 19, 2008

That's the plan

Påskhelgen närmar sig och vad är det jag ser utanför mitt fönster? Jo, snöstorm. Två dagar har det varit skämtväder. Senast igår var jag och Sparring ute och kollade boots till Burn och kämpade fram genom gigantiska snöflingor och slask. Ska det va, så ska det va. Bring on the ice, inte fucking blötsnö. Vinterdäcken är ju ändå på men jag vill ju ha sommar. That's that.
Imorgon är det torsdag vilket innebär Solli. Då Katta åker upp med Burn till Lindvallen imorn blir det inte som vanligt, jag får köra själv :( Men det kommer bli sjukt bra drag. Charles Gudagåfva kommer och kör en warmup innan David och Andreas tar över. Kom i tid med andra ord.
Dj:andet blev inte av idag då jobb måste komma i första hand. Är dock på god väg med mitt cd case vilket känns nice. Nu vill jag bara ha en bomblåda och nya lurar så är jag sen fit for fight. Appropå musik så måste jag träffa Adrian snarast och repa på låten han skrivit till mig. Måste höra bakgrundsljudet då det måste klaffa på minuten. Måste även bli klar med Mirroir och allt annat.
Sitter och spinner lite på mina födelsedagsplaner. Har aldrig varit så hypad på att fira B days men visst är det ännu en anledning att samla sina nära och kära och skåla natten lång. Burn har en fest på Clustret den kvällen, Robert Hood spelar. Möjligt att vi börjar där iallafall. Sen blir det nog in till Hell's efter det. Vi får se hur det bli.
Idag ska jag iallafall gå på stan med Rebecca och Anna. Möter nog upp Katta efter det och solar. Får se om vi ska till Cafét ikväll. David West spelar ju så det kan bli kul. Annars är det bara att ladda inför imorgon. See ya.

Ja, jag ska byta bakgrundsmusik på bloggen, men jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken låt jag vill ha. Det kommer.




Inga kommentarer: