söndag, mars 09, 2008

Untz

Insane, nu är jag assjuk. Däremot är jag ledig tre veckor framöver så ska bara satsa på att bli frisk, träna, repa och skriva en del arbeten och jobba.
Igår hade vi den sista konserten på årets Kom & Hör festival. Slutade med att alla ville till Solli så jag och Sparring drog in ett gäng och körde sen vår vanliga lördag. Det blir alltid lite för mkt drinkar, speciellt när man står vid Olle. Ponyboy joinade vilket alltid är lika roligt och Zamantha var även hon uppe hos oss en stund och vispade för fulla muggar. Micke var ledig och skötte ljus medans Thomas spelade. Det är alltid lika härligt att spåra till Thomas, älskar att han connectar som han gör med gästerna på golvet. Lina verkade vara på strålande humör då hon studsade runt med glansiga lockar och utdelade supersöta komplimanger. Jelena hade även hon hittat till Solli denna lördag. Blir alltid så himla glad när jag träffar henne. Gulliga Sean fotade. Där har ni en liten update från gårdagen. Drog 5 min till Hell's sen där det var hyfsat mycket folk men var inte lika kul då min Sparris dragit lite tidigare. Mötte sen upp Sofie och David igen så körde Vincent hem oss till mig. Funderar på varför han alltid ska försöka vara så mystisk.. jag blir ju inte mer intresserad för det. Om det är nånting jag hatar så är det folk som spelar spel. Det känns helt värdelöst, gå hellre all in och spela med öppna kort. Ponyboy drog upp mina synonymer igår och jag funderar fortfarande på vem han menade att jag skrivit så mkt om. Stor kram till dig iallafall pony. Förhoppningsvis ses vi igen på torsdag om du kan låta bli att somna i soffan, haha.
Nej nu ska jag styra upp dagen. Ska träffa Debbie idag :) Hon är back in town några dagar nu och överaskade mig stenhårt även denna gång. Älskar hennes spontantrippar. Längtar faktiskt till nästa vecka då det händer massa roliga saker. Får skriva om allting imorgon. Nu ska jag ringa Sparris för jag har hittat hennes outfit!! Smack that.

1 kommentar:

Jelena sa...

Jaa, det var verkligen superskoj, hehe. Givetvis, vi får ta & ses snarast igen gumman - bara du tillfrisknar. Hör av dig till mig när kryat på dig och så :) Sköt om dig nu.
Puss puss puss !