fredag, juni 06, 2008

Så jävla bra

Superlyckad drinkbjudning och jävligt bra torsdag. Mycket blandade gäster och extremt många bekanta. Jättekul att ni alla kom och tack för en grym kväll.
Det märks verkligen att sommaren är här. Folk börjar bli gyllene bruna och därmed mycket snyggare. Alla är dessutom mycket gladare och kör hårdare vilket i really like.
Maximilian och Jesper kom äntligen förbi och tyckte som väntat väldigt mycket om stället. Det var dessutom inte allt för svårt att supa ner Max vilket jag alltid finner underhållande. Kärki kom förbi med John och sällskap vilket var kul då jag inte träffat honom på jättelänge. Tycker fortfarande att det är trist att han inte jobbar på Stures längre. Men what to do.
Någon som däremot jobbade igår var Flashan som såg rätt schtekig ut. Han om någon är ju brun, Rrrrr.
Efter Solli drog jag och Max till Hells. Orkade inte stanna länge då vi båda var sjukt trötta så det blev mest bara att hälsa på Krona och Fredrik för att sen ta en taxi hem. Matteo var på Hells och hade tydligen kommit tillbaka från Italien igår. Har ju inte varit på Dejan på väldigt länge nu så inte riktigt uppdaterat mig om läget med grabbarna där. Får dock kila dit någon dag snart.
Har varit med Maria och Jovana idag. Pratat en del med Sparring också. Saknar henne som fan.
Mer idag har jag inte så mycket planerat. Ska väl börja repa in det jag ska spela med Sofie i Norrköping nästa vecka och annars blir det nog filmkväll alt. grillkväll. Nu ska jag se klart på matchen: Nadal vs. Djokovic. Shoot.

Inga kommentarer: