söndag, juni 08, 2008

Weekend

Fredagen blev som planerat lugn, filmkväll med Maria. Lördagen spenderades i solen. På kvällen kollade vi sen fotboll och hade grillfest på kolonin. Jag drog in till stan efter det och drog till Solli. Var bra med drag och kul som vanligt (dock inte lika roligt utan Katta) och efter det blev det Hells as usual. Träffade Matteo och Valentino där samt mina grannar Milos och Christian vilket kändes lustigt då Stureplan är mer mitt område. Både Flashan och Mr Tan jobbade vilket alltid får mig att le. Överlag var det en bra kväll.
Idag har jag mest varit ute i Tanto med Maria, kollat tennisfinalen och repat med Sofie. Åker ju till Norrköping imorn då vi ska spela på en välgörenhetsgala på tisdag. Kommer dock hem igen redan på tisdag kväll. Nu ska jag dock packa lite och sen kolla på "The Condemned" som är ett riktigt bra action rulle. Spring och hyr den.
Smek

Inga kommentarer: