fredag, juli 04, 2008

Fourth of July

Idag är det föresten USA's nationaldag. Kommer tyvärr inte hinna till daddy's grav så får gå dit imorn eller på söndag. Vi har bytt ut marmorlådan nu iallafall så det ser riktigt fint ut. Det är sjukt hur mycket större nationaldags firandet är i USA än i Sverige. Jag måste faktiskt erkänna att jag tycker det är lite överdrivet även om jag nu också är "proud to be american". Hur som helst så är det dagar som denna som jag tänker extra mycket på daddy. Saknar honom hela tiden och det gör självklart fortfarande ont. Whatever. Upp till stugan for some topless activities. "O say, does that star-spangled banner yet wave O’er the land of the free and the home of the brave?"

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad tog din pappa av:/?

Carolina Martin sa...

Min pappa dog av hjärtstillestånd.